Citát dňa – C.S. Lewis o ateizme a kresťanstve

Ak ste ateista, mali by ste veriť, že základná podstata všetkých náboženstiev je jednoducho jeden obrovský omyl. Ak ste kresťan, máte slobodu myslieť si, že všetky tieto náboženstvá, dokonca aj tie najčudesnejšie, obsahujú prinajmenšom nejaké vodítko k pravde. Keď som bol ja ateistom, poskúšal som sa sám seba presvedčiť, že väčšina ľudstva sa vždy mýlila o otázke, ktorá ich najväčšmi zamestnávala; keď som sa stal kresťanom bol som schopný dospieť k oveľa slobodnejšiemu pohľadu.

Clive Staples Lewis (1898-1963), anglický spisovateľ a kresťanský mysliteľ
Pridaj komentár

